Rumpelstiltskin sokker

 Jeg følger med på endel podkaster på YouTube, om strikking. Og da er det ikke lett å ikke la seg friste av alle de forskjellige prosjektene som vises... Tidlig i vår var det flere som viste et par sokker designet av verybusymonkey Det er de vakreste sokkene jeg har sett noengang. Så jeg kjøpte mønsteret på Ravelry og printet det ut. Og mistet motet... Det var 6 sider med beskrivelse. Jeg bare bladde gjennom og tenkte at dette er ikke for meg. I tillegg var det på engelsk og jeg har aldri strikket etter engelsk oppskift før. MEN, den som gir seg er en dritt... Så jeg satt meg ned og leste litt bedre, og fant ut at det ikke var så vanskelig som først antatt. Så, jeg fikk det til, og her er mitt eksemplar. Og jeg kan love at jeg kommer til å strikke flere av disse. Superenkelt diagram som man fort kommer inn i. Og jeg må jo innrømme at jeg koste meg hele tiden mens jeg strikket disse. Jeg har endel håndfarget garn som jeg skal bruke til de neste. Jeg gleder meg allerede.

Her er bilde av mine sokker, de er strikket i Sisu fra Sandnes.





Takk for at du leste :-)

Mette

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Samstrikker